Followers

Thursday, November 17, 2011

good luck my student

dah lmenye aku xupdate blog ni
huhu sibuk skit lately ni...
tggal 1 hr je lg nak sek
pas tu dah start cuti akhir tahun
ari ahad ni br aku blk kg
tp xblk kl lg g bercuti kat kuching dlu 3hr 2 mlm
hehe kitaorg g 2 family
ngan member sebelah umah

hari rabu br aku akan blk pahang
dah lme tak blk phg
last balik sne pun bln 6 hr tu
lme adam xjmpe aki ngan nenek dia
hehe

adam skrg ni manja sgt je
kdg2 pening aku
huhu aku g dpur dia ikut g dpur
aku dok baring kat dpn tv
dia naik dok atas perut aku
nak tdor pun kne baring atas aku dlu br tdo
mcm2 si kecik tu

hehe aku skrg dlm proses nak cantikkan blog aku ni
tp xbrape pandai lg
hehe dok try2 wat skit2 la
harap2 dpt tmbah follower dan dapt
update blog slalu time cuti nanti..
ok la nak study jap
krg2 student aku akan jwb paper ict
ptg ni..harap2 selalu ilmu yg dicurahkan
dpt dipraktikkan dengan btul dalam paper ict tu
ok la all the best to all my student..








No comments:

Post a Comment